25 aug. 2010

Lite irreterad på internet !

<>
Min nya spegel !




Så drygt känns som att internet funkar typ då och då bara nu. Funkade inte igår under dagen och lika idag. Men nu får jag äntligen använda min kära dator.



Känns som jag skriver mycket om vad jag gjort varje dag här i arvika. Men just nu tänker jag inte på så mycket annat. Men men får bli som det blir.



Ja i dag såg det ut så här.....


Går upp vid åtta typ och äter frukost.



Går tillbaka och sminkar och gör i ordning mig.



Kl 9 går jag på drama lektion, med diverse lekar och övningar men även läsning av manus idag.



Lunch halv tolv till halv ett.



Åkte iväg till st.eriks hjälpen second hand med T och S och köpte en spegel och en tavla.



väldigt billigt och bra, styckade dock tavlan ville bara ha fotografiet i .



Möte halv två med min mentor för att bara prata om hur allting känns och går.



Husmöte halv tre med alla i huset och vaktmästare, städare m.m



Vila typ 40 min



Middag kl 5



Umgicks med klasskompisen S.



<>
Mitt nya foto=) whioho jag har fått lite personligare. =/
Träffades hela klassen vid sju i teaterkällan och körde lite improvitation ( glömt hur man stavar ?? )



Umgicks med S efteråt.



Och snart ska jag sova.



/B

Inga kommentarer: