15 jan. 2011

Helg !

Jaha igår var det lugnt, jag och Isabelle kolla på film och gick och la oss tio.

Idag jaha vad ska man göra då ?

Promenad, träna på min monolog , ett pass på gymmet också kanske. Baka och äta hemgjord pizza=)

Fick ett samtal inatt, en kille med värmlänsk dialekt frågade,
- vem är det ?
- Benita ! vem är du ?
- öööö ingen !......
- jaha okej...?
- hej då !

Visst skulle kunna vara en vanlig felringning, men det gick ganska sakta mellan frågorna.
Kollade upp numret och det står på en kvinna i Jönköping ??
Jag hatar sånt här om man har ringt fel säg att man har ring fel då då !
För jag är så jävla nyfiken , så när nåt sånt här inträffar vill jag ju veta vem det är !

Jaja nu har jag skrivit något i bloggen i varje fall!


Miss yah jenny ! Min kära vän har äntligen kommit hem från tre månader i Afrika. Självklart var jag inte hemma i Norberg då, men hoppas på att hon kommer och hälsar på mig snart !
/ B

Inga kommentarer: