18 feb. 2011

Idag är jag GLAD !

Jag vaknade upp i morse med ett leende på läpparna, fast jag gick upp en timme tidigare än vanligt.
Jag skulle nämligen jobba med mina monologer med Lennart. Min första monolog gick skit bra, Lennart hade typ inga kommentarer, och det brukar han alltid ha för att det finns saker som kan förbättras. Så det känns skönt att nu när det bara är en vecka kvar till jag ska på audition ,så är den klar och så bra den kan bli i princip.
Så då vart jag ännu gladare för dagen sen hade jag kör och vi sjöng två underbara låtar från haiti( om jag minns rätt). Lite drygt produktionsmöte efter lunch dock, men mitt humör vart bra igen då jag och Matilda stack och simmade. (I duschen på simhallen säger en tjej till matilda - Nämen oj shit jag kände inte igen dig Matilda ! Har du färgat håret eller nåt ? När hon säger detta hör jag endast det komiska i det hela, för mig lät det så här ! -Fan shit matilda jag kände inte igen dig ! Har du färgat håret eller nåt ? Nej ! - Nehe men har du blekt tänderna ? Nej ! - men har du solat ? Nej ! - Målat naglarna röda ? bytt schampoo ? Rakat benen ? färgade Linser ? (jag i mitt huvud) -Men snälla kvinna ser du inte att hon är naken ? , Det är kanske därför du inte kände igen henne ?

Det jag menar är att träffa på folk i badhuset som man känner och stå och snacka som om man träffar dom i affären och (inte i duschen)  känns skumt ! Jag har inget problem med nakenhet men  det blir på något sätt en absurd situtaion. Japp men vart var jag. Jo så detta gjorde att jag fortsatte med mitt goda humör uppe. Sen har jag lagat mat och kollat på film med Isabelle, Lina och Bella. Imorn blir det tjejkväll hos Matilda =)







 Jag åker hem till Norberg på lov om en vecka shit, det är sex veckor sen jag var hemma så det ska bli kul. 

/ B

Inga kommentarer: