26 mars 2011

Shake it !

Ikväll blir det fest, ah vad det ska blir kul. Då ska jag shake my butty ! Älskar att festa och gå ut, det är och i för sig stor del för att jag älskar förberedelsen. För många av oss tjejer, så kan man hålla på några timmar med att måla naglar, ansiktsmask, hårinpacking, rakning, smörjning, sminkning och hår. Sen när detta är klart så ska man bestämma vad man ska ha på sig också. Vet att många tjejer inte funkar så här, men jag älskar detta, så därför får det ta sin tid liksom. Lyssna på lite party musik och dricka nån cider medans. Jag är nog känd hos många av mina vänner att komma försent, särskilt till en förfest. Säger vi sju, kommer jag vid åtta lr nio, och det här är just andledningen.

Ska ta och betala räkningarna så man vet hur mycket man har att röra sig med ikväll och denna månad. Sen börjar förberdelserna med en dusch.

Detta är en bild före min tok styling, sen uppdaterar jag senare med en bild när jag är klar.

/ B

Inga kommentarer: