24 juli 2011

True blood !

LOOOOOVE  IT !!! Sjukt bra serie asså =) Det är lite Twilight över det hela. Vampyr blir kär i människa, hon slits mellan två killar, det finns är även varulvar. hehhe 

Jag vill få lön nu, är trött på att vara fattig ju !!

Har jobbat idag, för ovanlighetens skull! Har jobbat från i Onsdags och jobbar till Tisdag så sju dagar i sträck. Fast det beror på att jag böt jobbhelg med en arbetskamrat, skulle egentligen vart ledig nu den här helgen men ska festa lite i Sala nästa helg så då är det bäst att vara ledig =) Nu är det inte lång tid kvar tills jag börjar på Ålsta folkhögskola. =))



Jag har tänkt framkalla lite bilder jag har tagit, som jag kan rama in och sätta på väggarna i mitt nya rum i Ålsta. Detta är några av dom.

Nu blir det True blood.


Saknar dig min Tildis =)
 / B

Inga kommentarer: