16 aug. 2011

Shopping och veckan som gått !!

Idag har jag handlat ordentligt , i varje fall smink =) Dyraste gången jag vart på Kicks i varje fall !!
Lite bilder på inköpen idag !

Eftersom jag handlade så mycket fick jag en sminkväska på köpet, men till min förvåning när jag kom hem och öppnade denna så låg det ett nagellack, prov på kajal, läppglans och fundation så happy =) tack för det !!

Jätte mysig poncho/kofta =) Ett skärp till kan nog bli nice !!


En vanlig svart tröja får man inte för många av, sen den vita och oranga har jätte nice passform, lösa armar fast tajt vid midjan =)
  Veckan som gått har jag fått en allergisk reaktion på förmodligen ett bromsbett, gått på en shit dålig cirkus, klippt en bob på Miva ( skit söt blev hon )och sen har jag saknat min solbränna sen i våras efter turkiet !
Bromsbett ???

På Cirkus !!!Tjejerna tyckte att det var kul i varje fall. Det ända jag tyckte var kul var en clown som typ verkade pissfull !! hahah det var han säkert också eller hög !!

Miva nyfriserad !!

Jag och Matilda jämförde våra solbrännor efter jag varit i Turkiet !! Eller hennes icke befinnande solbränna =)

/ B

Inga kommentarer: