22 feb. 2012

Totalt slut =/

Idag hade jag fys i 1,5 timme och det är nog det jobbigaste fyspasset på länge, kändes som jag ville spy efteråt. Våran lärare Helen hade fått inspiration från Biggest Loser, så det var som cirkelträning fast mycket kondition .Sen efter det hade jag jazz i en timme med massa teknik. Sjukt jobbigt men så jävla gött efteråt =)

Imorn så har jag uttryck (Jippie), ska sjunga when you belive (Whitney houston/ Mariah Carey) och en duett med Alexandra som heter The boy is mine (Brandy/Monica) . Dom här låtarna kommer vi visa upp för skolan nästa vecka. Det ska bli typ en opretentiöst, layd back föreställning. Ska bli kul, länge sen man visade upp något för skolan. Sen på Torsdag nästa vecka så ska vi köra alla låtar igen fast för massa lärare/rektorer från andra folkhögskolor.

Jag börjar märka att jag har utvecklats i sång, jätte kul att den högsta tonen i when you belive har jag aldrig lyckats med förut men igår gick det plötsligt =) hihhih

Nej nu skriker min mage efter mat, måste gå och slänga i mig något, sen blir det BB


/ B

Inga kommentarer: