10 mars 2012

Fest igår =)

Ja efter jag hade hälsat på min kompis Matilda i Stockholm tycket hon på än gång att hon ville hälsa på mig igen så igår kom hon hit =) Så vi drog ut på landet till min kompis Elin (som hade en liten fest) och drack lite och snackade skit och spelade lite spel. Det var riktigt kul, blev till och med lite full hahha =) Men blev ändå en tidig kväll men det är ju kanske skönt idag !

Ska försöka fixa mitt hår nu, jag tycker att jag är gul =( Jag tycker det är skit snyggt att ha nästan vitt hår som jag har på bilden ovan men i verkligheten känns det bara gult och tråkigt ska försöka att göra nå slags slingor, ska kika vad jag har för färger hemma ( har lite färg kvar sen jag jobbade som frisör) . Sen ikväll blir det taco med familjen och melodifestivalen !

Imorn packa, packa, packa sen MÅNDAG = LONDON !!!!!!!!!!!!

/ B

Inga kommentarer: