23 aug. 2013

Back in Santa Barbara :)

 Ja nu är jag tillbaka i Santa Barbara och allt känns jättebra. Ja gårdagen var inte kul kan jag säga , först gå upp vid 2.30 för att åka till Arlanda sedan mellanlanda i Paris då jag blev förbannad för att det var svårt att fatta vart man skulle gå någonstans, men hittade som tur var rätt tillslut, sen en till mellanlandning i Washington och JA man ska INTE mellanlanda i USA för det är ju massa kontroller och sen måste man hämta ut bagaget för att gå med den typ 50 meter över gränsen sen lägga den på ett rullband och på det viset är den incheckad igen ;) ja det var en drygt dygn kan jag lugnt säga men som tur vad hämtade Nathan och Amanda upp oss inatt när vi kom till SB och sen åkte vi och till Dennys och käkade :)

Ja och idag vaknade jag upp i en ny säng i ett nytt rum och ny lägenhet och nya roomies, men måste säga att allt känns kanon, delar rum med Natta som jag lärde känna förra terminen och sen delar Emmy (också en kompis från förra terminen) rum med deras kompis hemfrån som är ny denna termin Astrid . Det är verkligen skön energi i lägenheten och vi fyra funkar perfekt ihop:)

Ja så idag har vi varit på stan och shoppat lite , hehe japp redan första dagen drar man till Victoria Secrets och köper två nya bh:ar ;)  ja och nu väntar vi på Amanda, Jennifer , Charles och Nathan som ska komma över ikväll och typ käka taco och umgås :) så livet känns bra just nu , imorn blir det nog att gå till skolan och köpa alla böcker man behöver sen åka ut till K-mart och handla typ lite grejer till lägenheten :)  det kommer snart bilder men av någon anledning går det inte att lägga upp bilder just nu:( /B

Inga kommentarer: