25 aug. 2013

Kändis på flyget....

Haha ja nu tror väl alla att jag sätt världens kändis på flyget men det var nämligen så att när vi klev på planet i Stockholm så såg jag en man som jag kände igen så väl men visste inte riktigt vem han var men jag gick en känsla att han varit tillsammans med typ en hollywood kändis :) men ja sen hela resan följs vi åt , samma flyg i paris också :) sen dess har jag stört mig på att jag inte kan komma på vem det var men idag hittade jag honom och han heter Nicklas Söderblom och var tillsammans med Nicolette Sheridan (desperate housewifes), tänk vilket öga jag har för kändisar då jag till och med känner igen B-kändisar ;) haha sorry om ni fick stora förhoppningar  att jag sett nån riktigt stor kändis haha men ganska konstigt jag ser sällan kändisar men första gången jag flög så var det på samma flyg som Therese  Alshammar så tydligen på flyg är ett bra sätt att spotta kändisar :) 

Inga kommentarer: