29 aug. 2013

Makeup :)


Ja idag fick vi köpa ett makeup kit till min makeup lektion :) 
Lite latex, blod, tre fundations och lite annat.., :).  
Ja och idag började vi sjunga på mina sånlektioner också , riktigt härligt att få lyssna på flera som sjunger solo, jag hann inte sjunga för klassen idag men det blir nästa vecka :) det som är fantastiskt är att vi har en pianist så det blir alltid live musik när man uppträder för klassen :) det som också är kul är att det är ganska blandade åldrar i klassen , vi har några i medelåldern och några pensionärer men mest är det ju unga men kul ändå med lite variation på sångrösterna:) 

Ja sen har jag varit i skolans övningsrum för första gången, riktigt gött att få spela lite piano och sjunga lite :) på bilden ser ni övingsrummen:)

Ja nu ska jag ta och städa lite sen blir det kanske ett bad :) /B

Inga kommentarer: