28 aug. 2010

Blev nog lite chockad igår !

Ja som sagt är huset jag bor i "festhuset". Det var nånting som jag tänkte kunde vara kul att man alltid är där det händer, men igår märkte jag verkligen att jag är äldre än någonsin här. Jag har lämnat att ligga och spy i handfatet och torka upp resterna med tröjärmen och gå ut och svepa en jägershot direkt efteråt, för att sedan tappa balansen och ramla in i en kille som tappar sitt glas med rom och cola över tjejen som inte ens dricker.
självklart är detta något som kan hända mig ibland då jag inte har hjärnan på plats och inte vet när jag ska sluta dricka. Men det jag menar att det är egentligen inge fel att festa på det här sättet , man gör det när man är ung. Men fast jag inte är speciellt gammal än så har jag haft gott om sånna här fester och fyllor, så det är inte riktigt min grej längre. Fast jag är pissfull kan jag ha koll på min omgivning och spy på en toa. Och det viktigast gå och lägga mig när jag är för packad ! Nu låter jag väldigt negativ men jag hade faktiskt väldigt kul igår å. Det var en skön och härlig stämning före småtimmarna.
Ska dra iväg till Karlstad och shoppa lite med Matilda, Isabell och Markus. Får se om man hittar nå fynd.
Markus,Isabell, Sara,och Matilda
/B

Inga kommentarer: