31 aug. 2010

En shopping helg !

japp var som sagt i Karlstad och shoppade loss en hel del i lördags, blev tre par skor och två skjortor en t-shirt ,en klänning, ett bälte, jeans leggings, en ring och nagellack =) skoj !
Men min dag där var jag lite ur fokus om vi ska börja från resan dit . Det spöregnade och mina vindruterokare fuckade ur, så jag stannade och sprang ur i regnet och skulle fixa dom, sedan börjar jag köra och efter en stund fuckar dom upp sig igen men då hinner jag inte stanna fören dom åker ihop och ena flyger av, kul jippie !
Sedan får jag en cheeseburgare av Matilda som jag börjar äta medans jag kör och självklart spiller jag ketchup på min vita tröja och när M ska torkar bort detta så dra jag upp min arm med cheesburgaren i högsta hugg så matilda ska komma åt men tar cheeseburgaren lite väl högt upp och träffar taket så nu är även det täckt med ketchup.
När vi väl kommer fram upptäcker jag att min rumsnyckel som jag hade på mitt halsband är borta , fas affafgaanaasan fan hatar att tappa bort saker. Letar förgäves i bilen, blir på dåligt humör kompenserar genom att shoppa som aldrig förr.
Försökte glömma mina missöden och hade faktiskt väldigt roligt, särskilt på myrorna där jag fick Markus att testa en hel del fula kläder så jag fick skratta lite.
Hemvägen öser regnet ner , så det var spännande med en vindrutetorkare. Samtidigt tänker jag att jag kanske tappade min nyckel där jag stannade och fixade vindrutetorkarna....hum hålla utkik efter en plats vid vägen som man kanske kommer ihåg hur den ser ut men , svårighetsgraden ökade något i ösregnet då med en vindrutetorkare för att tillägga. Lyckas hitta platsen springer ut i regnet och hittar min älskade nyckel. Fin dag ! /B

Inga kommentarer: