26 jan. 2011

Bugg =)

Ah är så slut att mina händer till och med darrar! Vi har "paletten" det är typ som elevens val och denna gång valde jag dans ( bugg,foxtrot,vals,polka osv.) Skit roligt är det och svetten rinner av en. Jag är uppväxt med buggande föräldrar så jag har dansat mycket med pappa som liten , men tyckte att det var ganska "töntigt"då .  Men nu när jag har kommit till den insikten att inget är töntigt, utan om man gör saker man tycker om och skiter i vad folk tycker så mår man sjukt mycket bättre så nu inser jag ,att jag älskar att bugga =)  Sjukt bra träning är det å, har haft en bra träningsvecka faktiskt=)

Måndag: Simning (1tim)
Tisdag: Två pass på gymmet (2,5 tim)
Onsdag: Bugg (2,5 tim) , simning (1 tim)

Så nu jävlar hoppas jag att vågen visar resultat på måndag , har sen några veckor före jul hitills gått ner tio kg =)
Och mer ska det bli !

Längtar till den 4 maj då jag och min familj åker till turkiet, jag har aldrig varit på en solsemester , har som längst tagit mig till England. Så detta ser jag väldigt mycket fram emot.Blue Star Club – Club Dem & Spa Resort

 Så här vid denna pool kommer jag att ligga och glassa i solen !

Ska ta och vila lite nu och invänta Isabelle för att åka och simma =)
/ B

Inga kommentarer: