31 jan. 2011

Skit nice helg =)

Ja i fredags var jag på en 90-tals fest här på skolan, i nygården (fest-internatet) skit roligt var det, alla hade ansträngt sig att klä sig som på 90-talet och det spelades bara 90-tals musik och alla dansade som man gjorde då, typ fram och tillbaka med fötterna bara , haha ja det var asome. kändes som man befann sig på en FF (föräldrafritt) fest. Vi körde till och med sanning och konsekvens, vilket jag nog inte gjort sen jag gick i  sexan. Spice girls är väl allt vad 90-tal heter =)



 

Ja och på lördag , var det en föreställning i Arvika som heter tisdagar med morrie, som jag, Joy och Isabelle var med och byggde scen och fixade ljus osv. Vi som går teater har sånna här extra arbeten ibland, för att tjäna pengar till klasskassan. Ja det var väldigt intressant och roligt faktiskt, han som var turneledare för denna pjäs, var svin rolig och påminde om kajjan i hipp hipp. Så vi skämtade väldigt mcyket om detta med honom.Fick även reda på att dom här var turneledare för idol turnen också, så lite coolt. Men hur som helst blev en heldag där, från 14.00 till 22.00, men kul att träffa Lars-Erik Bernett som spelade Harald i skilda världar än gång i tiden. Har även spelat Ronald hassel.

Japp det var typ det som hände i min helg, har sovmorgon imorn , börjar halv ett. Gött.

Fan känns som om jag håller på att bli sjuk, har lite ont i halsen. Hoppas jag klarar mig. / B- bjuder på en bild på min fina grimas föreställande av Surväs =)

Inga kommentarer: