14 juli 2011

Hej hopp i galopp !

Tänk så började jag alltid när jag skrev dagbok när jag var liten och avslutade med hej svej leverpastej.
 Ja det känns som om jag bara jobbar hela tiden. Jobbade 75 % i tre veckor men nu gör jag tre veckor 100 % och det märks en stor skillnad är helt slut när jag kommer hem ju.

Har börjat längta till jag börjar skolan eller typ veckan före å för då blir det shopping för allt som behövs och vill has. Ska handla:

* Danskor med klack ( svarta)
* Balett skor
* Teknik skor ( Dans)
* Danskläder
* Nya strängar till min gitarr
* Massor av nya kläder ( man vill ju ha lite nytt när man börjar skolan )
* Underkläder
* Easytone skor ( tränar rumpa och lår )
* Massa nytt att inreda mitt rum med ( Ikea ?)
* Hårvård ( Schampo,Balsam, inpacking, styling)
* Ny Platttång och Locktång ?
* Smycken
* Hudvård ( smink, lotion och rengöring)

 Hum undra hur jag ska har råd med allt detta ???? Men älskar verkligen att shoppa, spelar ingen roll om det är mat eller kläder lika roligt ändå. Måste ofta hålla hårt i pengarna annars köper jag mycket skit bara för handlingens skull.

Easytone shoes som jag vill ha !!!
Jaha ska man ta och sova lite nu kanske, jobbar ju imorn å. Är ganska slut från att kört och stapplat ved idag. 30 Kubik ska stapplas. Har gjort sammanlagt 3 timmar och det har inte hänt så mycket på högen. så det lär ta ett tag det.

Jag och Malin var och spelade minigolf och käkade vid eskiln för nån dag sen, sjukt härligt var det.



 Yes nä nu ska jag fan ta och sova ! God natt everyone =)
/ B



Inga kommentarer: