6 juli 2011

Rastlös !

Har varit ledig i två dagar nu och har blivit rätt rastlös, så ska bli skönt och roligt att få jobba i kväll =)
Har varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg, har inte gjort så mycket så finns inte mycket att skriva om då =(

Jag var ute och festade lite i lördags, hade sjukt roligt. Träffade lite nytt folk på en förfest i fagersta som jag hade jävligt roligt med. Älskar när man kan skämta och bara vara sig själv på än gång. Drygt att gå på stela fester. Men denna var då inte så. Ja om jag säger så här, kvällen slutade med att jag kallades för Bengte och skulle bli porrregissör=) haha det är inte som det låter, bara ett skämt som spårade ut !




Jag före utgången i Lördags !

Har sedan någon månad inte ätit godis och druckit cola, men började känna ganska snart att detta skulle jag ersätta med fanta, glass och fikabröd. Så då blev jag så förbannad på mig själv när man försöker göra något bra men det blir nästan värre. Så för en och en halv vecka sen slutade jag med allt sånt här. Får äta popcorn och isglass that´s it ! Funkar skit bra ju, har tränat typ varje dag och ätit vanlig mat bara (äter det jag vill i princip och i den mängd jag vill ) Har gått ner 1,5 på en vecka så hoppas det håller i sig. För då känns det inte som jag bantar. Keep you updated !

/ B

Inga kommentarer: